kimhighschool.reismee.nl

Het begint!!!

Haihai,

(Dit verhaal gaat over de newyork orientatie van mijn organisatie)

Nou ik ben gisteren vertrokken en ik zal even vertellen hoe mijn dag eruit zag :) Danie sliep bij mij en we gingen om 12 uur slapen, maar 3 uur moesten we er alweer uit.

Duuss op weg naar het vliegveld en om 7:30 moesten we afscheid nemen en daarna was het zover, het vliegtuig in om vervolgens 8 uur te vliegen :(

Toen kwamen we om 11:30 (NY-tijd) & 17:30 (NL-tijd) aan. Dus we hadden de hele dag nog voor ons en gingen naar de shopping mall en daarna pizza eten waar we totaal geen trek aan hadden, omdat het in nederlandse tijd al 1 uur was.

Jet en ik hadden daarna zin om nog even te gaan zwemmen, maar het was ijskoud. Dus daarna naar de sportschool om het weer warm te krijgen..

Inmiddels is het 3 uur ( NL-tijd) wat betekent dat ik 24 uurwakker ben!!!! En wat betekent dat het hoog tijd is om te gaan slapen! Ohja en ik snap nog niet hoe dit werkt, maar ik vogel het wel uit. Joeee

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active