kimhighschool.reismee.nl

New york dag 2

Nouuu 2e dag was top, we hebben super veel gedaan, zoals central park: is dus echt vet rustig daar, had ik totaal niet zien aankomen :) Ohja en ik zag vet coole spots uit films daar, maar ik snap voor geen meter hoe je fotos moet toevoegen aan dit ding. En we gingen vet chill lunchen in washington park echt top!! Mijn groepje was vandaag aan de beurt

om met de uber te rijden en we hadden steeds echt zulke dikke amerikaanse autos, echt heeeeeerlijk! En in de avond gingen we naar times square en wat is dat ziek, eerst eten bij hardrock cafe en toen ging ik met een paar mensen gewoon een half uur kijken naar die reclames, is echt vermakelijk?

En toen was ik zeeeeeer moe, maar hebben we nog even gekaart in de kamer me wat kinders en toen gingen we alweer slapen ! Heb wel een beetje last van een jetlag, want werd gister om 4 uur snachts wakker en nu alweer :( Als je fotos wil zien denk ik dat je dat nu onder het mapje fotos kan zien!

Groetjussss

Reacties

Reacties

Mama

Yes de foto's zijn gelukt?heerlijk dit avontuur!!! En die jetlag kom je ook wel overheen voordat hart jaar om is...!!!??

Lineke

Wow wat een leuke foto's.
Sta je daar opeens op Times Square.
Leuk om je verhalen te lezen en zo een beetje mee te reizen.
Have fun!!?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active