kimhighschool.reismee.nl

Gastgezin

Nouuuu dus ik was aangekomen bij mn gastgezinen nog geen 1 van de kinders was thuis dus ik mocht even chill uitrusten enzo :) En toen ze thuiskwamen gingen we even eten en beetje tv kijken en toen gingen we naar Kenedy’s kamer bij haar school en gingen we dat even een beetje inrichten, dus dat was heel gezellig!! En nu Kenedy nog thuis is slaap ik nog bij Teagan op de kamer dus dat is ook echt vet gezellig, want Teagan is gewoon echt een leuk mens!! Ennnn ze hebben een zwembad in de tuin duus dat is heerlijk want tis hier soms echt keiwarm. En op maandag gingen we naar het strand en we gingen naar mijn school om mijn vakken te kiezen: dus ik 6 vakken waaronder: english, us history, psychology, marketing, algebra en lifetime sports. Dus dat klinkt allemaal wel heel erg leuk en we eten echt heel erg chill hier?Gister pizza gegeten en twas heerlijk:)


Joeee

Reacties

Reacties

Truusje

Nou lieve Kim dat klinkt allemaal super! Fijn dat je in zo n lief gezin bent dan mis je de tantie ook niet zo erg?hele dikke kus

Tante Pis hier

Heeeeee manochman wat klinkt dat allemaal gezellig en leuk! Hopen dat die school ook leuk is met allemaal aardige mensen! Veel plezier verder en lekker chillen in dat zwembad enzo! Kusje!

Marianne

Heee Kimmie! Wat heb je al veel gezien en je bent nog maar net weg! Het klinkt geweldig allemaal :) lekker chillen met die billen en veel plezier met je eerste schoolweek! X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active