kimhighschool.reismee.nl

eerste weekjes school

halloootjes,

nou ben inmiddels al 2 weken bij mn gastgezin en het is vettt leuk!! We hebben al heel veel dingen gedaan, ik heb bijvoorbeeld met zegmaar de tante naar het nichtjes golf wedstrijd gekeken en het was leuker dan je denkt ! En ik heb mijn eerste dagen school erop zitten :))) Het is echt vet leuk op school en tot nu toe echt nog heeeeel makkelijk. Ik heb op deze volgorde mijn vakken: amerikaanse geschiedenis, gym, psychologie, algebra, marketing en engels :) Al mn docenten zijn nu ook nog vet aardig en mn lievelingsvallen zijn marketing en psychologie. Ik heb ook al wel wat vrienden gemaakt, maar je hebt zegmaar 1e lunch en 2e lunch en je kan op zeeland east en op zeeland west lunchen, want het zijn 2 scholen en je hebt op beide les. En ik heb 2e lunch op east maar al mn vrienden 1e lunch of 2e op west, dus ik was bij wat freshmans ( eerstejaars ) gaan zitten en dat is wel gezellig nu:)) Ben ook naar mn eerste football game geweest naar 2 volleybal games en naar een voetbal wedstrijd! Bijna allemaal van hope omdat Tim ( mijn hostvader ) daar werkt, dus dat was allemaal wel heel erg leuk! Alleen het voetbalteam was echt zooo slecht


Joeee

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active