kimhighschool.reismee.nl

New york dag 3

Duusss dag 3 in new york was geweeeeldig!! Ik was aan alle mensen net gewend en dat gaat echt zoveel sneller dan je denkt, echt bijna iedereen was gewoon vet chill :) We gingen heel veel dingen doen: statue of liberty, coney island (pretpark met strand), brooklyn bridge en rockefeller center! En toen was de new york reis alweer afgelopen de volgende dag zal iedereen naar zn gastgezin overvliegen. Dus hebben we even de favorietjes van new york besproken en ikzelf vond times square en coney island het leukst!! Ben in coney island ook in een achtbaan geweest en dat was heeeeeeel erg eng maar vet leuk :) Toen hebben we in de avond nog gechilld met wat mensen en de volgende dag moest ik om 9:30 in het busje naar het vliegveld!! En toen ging het beginnen, ik moest alleen door de security en daarna in het vliegtuig?Ik heb het allemaal overleefd en volgende x zal ik even vertellen over mn gastgezin enzoo!

Groetjeesss

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active